۱۳۸۸ فروردین ۲۰, پنجشنبه

الاهرام: ايران عامل اصلي اغتشاشات در مصر

[تابناک، 20 فروردین 1388]
در ادامه فرافکني مصري‌ها؛
بنا بر اين ادعا، معاون مدعي‌العموم مصر، از دستگيري 49 نفر در رابطه با اغتشاشات اخير اين کشور خبر داده و مدعي شده است که حزب‌الله لبنان با آموزش افراد خود و رهسپار کردن آنان به مصر، عمليات خرابکارانه در اين کشور را سازماندهي مي‌کند.
سرويس بين‌الملل تابناک ـ در ادامه فرافکني مصري‌ها درباره ناآرامي‌هاي اخير در اين کشور، معاون مدعي‌العموم اين کشور، حزب‌الله لبنان، ايران، نيروهاي حماس و برخي اتباع سوداني را عامل اين ناآرامي‌ها معرفي کرد.
بنا بر اين گزارش، «الاهرام» ـ چاپ مصر ـ نوشت: حزب‌الله لبنان با آموزش افراد خود و رهسپار کردن آنان به مصر، عمليات خرابکارانه در اين کشور را سازماندهي مي‌کند.
در اين حال، «عبدالمجيد محمود»، معاون مدعي‌العموم مصر، از دستگيري 49 نفر در رابطه با اغتشاشات اخير اين کشور خبر داد.وي در گفت‌وگو با اين روزنامه افزود: اين گروه براي هدف قرار دادن کشتي‌ها در کانال سوئز و تخريب آثار باستاني، مأموريت ويژه‌اي داشته‌اند.
البته ايران در اين اتهامات واهي جايگاه ويژه‌اي دارد، چنانچه وي افزوده است: ايراني‌ها با در اختيار گرفتن يک کانال تلويزيوني ماهواره‌اي و ساماندهي چند نفر از اتباع لبنان، سوريه، سودان، فلسطين و مصر و تهيه گذرنامه‌هاي جعلي، نقش اساسي در اين ناآرامي‌ها داشته‌اند.
گفتني است، اين خبر را بيشتر روزنامه‌هاي عربي منتشر کرده‌اند.

تقلب در نمایش انتخاباتی - مستند 88

تیر اندازی که منجر به کشته شدن تظاهرکنندگان شد

حکومت الهی [بار دیگر؟ با قرائتی دیگر؟]

حکومت الهی [بار دیگر؟ با قرائتی دیگر؟]
روی عکس فشار دهید [شنیداری]

فریب الهی [بار دیگر؟ با قرائتی دیگر؟]

فریب الهی [بار دیگر؟ با قرائتی دیگر؟]
روی عکس فشار دهید [شنیداری]

حکومت الهی و صدای مشکوک

حکومت الهی و صدای مشکوک
منبع: خبر جنوب، صفحه 8