۱۳۸۸ تیر ۵, جمعه

نامه ایران به بان كي مون: شان خودت را حفظ کن

[تابناک، 5 تیر 1388]

جمهوري اسلامي ايران در نامه‌اي از «بان كي مون»‌ خواست استقلال و شأن پست دبيركلي سازمان ملل را حفظ كرده و از اتخاذ مواضعي كه دخالت در امور داخلي اعضاي ملل متحد تلقي مي‌شود، بپرهيزد.

به گزارش خبرگزاري فارس، «محمد خزاعي» سفير و نماينده دائم ايران در سازمان ملل در نامه‌اي خطاب به بان كي مون دبيركل سازمان ملل اعلام كرد: باعث تاسف است كه دبيركل سازمان ملل در تناقض با وظايف محوله به وي و در نقض اصول شناخته شده بين‌المللي مبادرت به اتخاذ موضعي عجولانه در خصوص انتخابات شكوهمند اخير در جمهوري اسلامي ايران كرده است. اين موضع‌گيري مداخله در امور داخلي جمهوري اسلامي ايران تلقي مي‌شود.

سفير ايران در اين نامه مي‌افزايد: طي چند روز گذشته برخي مقامات كشورهاي غربي اظهارات نابه‌جايي در خصوص انتخابات اخير در جمهوري اسلامي ايران داشته‌اند كه دخالت در امور داخلي كشور ما محسوب مي‌شود و دبيركل سازمان ملل نيز با دنباله روي از مقامات مزبور اعتبار خود را نزد ملل مستقل جهان به خطر انداخته است.

خزاعي خاطرنشان مي‌كند: از دبيركل سازمان ملل انتظار جدي مي‌رود كه استقلال و شأن پست دبيركلي را حفظ و از اتخاذ مواضعي كه دخالت در امور داخلي اعضاي ملل متحد تلقي مي‌شود، اجتناب كند.

تقلب در نمایش انتخاباتی - مستند 88

تیر اندازی که منجر به کشته شدن تظاهرکنندگان شد

حکومت الهی [بار دیگر؟ با قرائتی دیگر؟]

حکومت الهی [بار دیگر؟ با قرائتی دیگر؟]
روی عکس فشار دهید [شنیداری]

فریب الهی [بار دیگر؟ با قرائتی دیگر؟]

فریب الهی [بار دیگر؟ با قرائتی دیگر؟]
روی عکس فشار دهید [شنیداری]

حکومت الهی و صدای مشکوک

حکومت الهی و صدای مشکوک
منبع: خبر جنوب، صفحه 8