۱۳۸۸ تیر ۳, چهارشنبه

بیانیه کانون سینماگران ایران در تبعید

[چپ و راست، 3 تیر 1388]

در دفاع از مبارزات حق­طلبانۀ مردم ایران

مردم آزاده جهان
مردم ایران اکنون به خیابان­ها آمده­اند تا حقوق پای­مال شدۀ سی­سالۀ خود را بازستانند و به مجموعۀ اسارتباری که تا کنون با نام جمهوری اسلامی، سرکوب، زندان، شکنجه، اعدام و گرسنگی و بی­حقوقی ِ بی­نظیری را نصیب آنان کرده است قاطعانه پاسخ «نه» بدهند.
رژیم ارتجاعی جمهوری اسلامی، با درندگی هرچه تمامتر، مبارزات حق­طلبانۀ مردم ایران را به گلوله می­بندد، زخمی­ها را از بیمارستان­ها می­دزدد و به زندان و زیر شکنجه می­برد، به خانه­های مردم هجوم می­آورد و نیروهای لباس شخصی­خود را به انواع چاقو، باطوم، گازهای اسیدی، و دیگر سلاح­های مرگ­بار مجهز می­کند و آن­ها را در خیابان­ها به جان مردم می­اندازد. جمهوری اسلامی با درندگی تمام می­کوشد آرامش گورستان را بر میهن ما چیره سازد.
اما مردم ایران با دست خالی از حقوق خود دفاع می­کنند و بدون داشتن توهم به جناح­های اصلاح­طلب که تا دیروز در همۀ جنایت­های رژیم دست داشتند و اکنون نیز می­کوشند مبارزات مردم را به بیراهه بکشند، به مقاومت و مبارزۀ جانانۀ خود در برابر رژیم جمهوری اسلامی ادامه بدهند.
طبعا هیچ انسان آزاده­ای نمی­تواند در برابر این بی­داد ساکت بنشیند و ما نیز به عنوان بخشی از هنرمندان تبعیدی ایران می­کوشیم صدای اعتراض مردم ایران را به گوش همه برسانیم و از همه مردم آزاده و بشردوست جهان بخواهیم که همبستگی خود را با مقاومت و مبارزات برحق مردم ایران اعلام کنند و به هر شکلی که می­توانند به ددمنشی و سرکوب مردم جامعه ما توسط رژیم جمهوری اسلامی اعتراض کنند.
مردم ایران در این شرایط دشوار به یاری و همبستگی بین­المللی همه آزادی­خواهان نیاز دارد.

کانون سینماگران ایران در تبعید
ادامه مطلب>>>>

تقلب در نمایش انتخاباتی - مستند 88

تیر اندازی که منجر به کشته شدن تظاهرکنندگان شد

حکومت الهی [بار دیگر؟ با قرائتی دیگر؟]

حکومت الهی [بار دیگر؟ با قرائتی دیگر؟]
روی عکس فشار دهید [شنیداری]

فریب الهی [بار دیگر؟ با قرائتی دیگر؟]

فریب الهی [بار دیگر؟ با قرائتی دیگر؟]
روی عکس فشار دهید [شنیداری]

حکومت الهی و صدای مشکوک

حکومت الهی و صدای مشکوک
منبع: خبر جنوب، صفحه 8